بازدید هیات مدیره و کارشناسان دانشگاه محقق اردبیلی و نظارت ارزیابی و هیات همراه ستاد استان روز یکشنبه مورخ ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ از دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد بازدید هیات مدیره و کارشناسان دانشگاه محقق اردبیلی و نظارت ارزیابی و هیات همراه ستاد استان روز یکشنبه مورخ ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ از دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد
دکتر شیرپور رئیس دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد ضمن خیر مقدم گویی به هیات محترم و نظارت ارزیابی ستاد استان، اظهار کرد: یکی از اولویت ها و اقدامات ضروری برای رونق و توسعه دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد ارتقاء و تبدیل آن به مرکز در اولویت کاری می باشد. و این امر یکی از مطالبات چندین ساله مردم شریف شهرستان بویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه می باشد.
دکتر شیرپور افزود: دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد بعد از مرکز اردبیل دومین دانشگاه از لحاظ تعداد دانشجویی به فعالیت خود ادامه میدهد.
دکتر مجتهدین و هیات همراه ضمن بازدید میدانی از این واحد دانشگاهی اشاره به اینکه این مهم سرآغازی برای توسعه آموزش عالی در شهرستان پارس آباد خواهد شد را مورد بررسی قرار داده و در نهایت نتیجه این بررسیها را با عوامیلین و شورای گسترش و برنامه ریزی آموزشی قرار داده و نتیجه را به ستاد استان ارائه نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر